PLD CVS: CVSROOT kloczek

Nie, 11 Kwi 1999, 16:15:33 CEST

On Sun, 11 Apr 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Mowilem o starym PLD-devel a nie o nowym CVS...

Ja o tym co jest w obecnym stable bazującym na glibc 2.1.

> Nie wiem jak sprawa wyglada ze wsparciem innych programow dla SESAME,
> mozna by ewentualnie tez z krb4 z KTH (z krainy wikingow) potestowac...

Tutaj jest o tyle dobrze (KTH), że gdzieś widziałem komplet pakietów (src)
stanowiących trzon KTH jak i reszty narzędzi z przeróbkami do KTH.

> [...]
> i podwojnej weryfikacji zarowno maszyn jak i uzytkownikow przed
> nawiazaniem polaczenia, wszystkie servisy sa kodowane kolizyjnym (ale
> zato szybkim) DES-3-(crc/md5) a niebawem nowe algorytmy wejda, w krb4 sa
> tylko niektore servisy kodowane ... SEZAME nie testowalem. Zauwaz, ze
> prawie wszystkie programy "sieciowe" daja wsparcie dla pieska...
>
> Tak .. jedyny minus, ze na export bibliotek trzeba miec zezwolenie --
> takie samo jak na uzywanie _glibc-crypt_ z naszych glibc !
> No ... ale o tym jakos nikt tutaj jeszcze nie wspominal i tylko
> biblioteki kerberosa ida pod obstrzal ...

Tak wogóle .. czy restrykcyjne podejście do MIT implementacji nie jest
przypadkiem związane z kilkoma bibliotekami (DES i kilk innych) czy do
całości ? Jeżeli to pierwsze to możnaby próbować zastąpić to
implementacjami z SESAM, które są udostępniane na trchę wygodniejszych
warunkach.