PLD CVS: CVSROOT kloczek

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Nie, 11 Kwi 1999, 20:54:35 CEST

[niedziela, 11 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wizje (TV) to można mieć jak się zapłaci albo się coś zażyje ..
To nazwę to tak: założenia do jakich mamy dostosować coś co
tworzymy/(a propo nastepnego akapitu: tworzycie, bo ja ostatnio nie
mam czasu...)

> :> Ziemek
> .. czy mam Ci przypomnieć kiedy ostatni raz coś zrobiłeś ?

Chodzi Ci o jakiekolwiek zmiany w CVSie? czy coś konkretnego?
Cos konkretnego: bardzo dawno temu, tak w polowie stycznia. Wiem. Dawno.
Zmiany w CVSie ze dwa tygodnie temu najdalej...

>Ja nie znam się
> w wystarczającym stopniu na ipv6, *TeXu, SGMLu, kerberosie i kilkunastu
> inncych rzeczach. Jeżeli brakujących obecnie rzeczy nie zrobią osoby
> znające się na temacie to są małe szanse na to że zrobi je ktoś inny na
> odpowiednim poziomie.

OK. To rozumiem.

> Jeżeli zamierzasz _tylko_ narzekać to to są kiepskie podstawy do zrbienia
> czegokolwiek. Najprostrzym sposobem zrobienia czegoś jest zrobienie tego
> czegoś .. czyb e znasz jakieś inne sposoby (?).

Kloczek... ja nie chcialbym by to sie zamienilo w pyskowke, ale dopoki nie
mam czarno na bialym napisanych zalozen docelowego systemu,
jakiejs sensownej dzialaności cvsu (np. usiłuję dodać plik do cvs to mi
pisze bym uzyl chceckout, jak checkoutuje to sugeruje uzycie add, i tak w
kółko macieju...) lub innych metod uploadowania plików to ja wolę robić
rzeczy tylko na własne potrzeby...

Co do sesame... Nie odpisałem Ci bo chciałem spytać ew. sponsora czy moge
to robić w rozliczanych za $$ godzinach, czy nie... I powoli się za to biorę.
Bez sponsoringu ;-).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/