PLD CVS: CVSROOT kloczek

Pon, 12 Kwi 1999, 18:34:25 CEST

On Sun, 11 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> Kloczek... ja nie chcialbym by to sie zamienilo w pyskowke, ale dopoki nie
> mam czarno na bialym napisanych zalozen docelowego systemu,

Jeżli potrafisz coś takiego nakreślić to rób to. Sam nie wiem dokładnie o
co konkretnie może chodzić w takim dokumencie ale to już tylko z
przyzwyczajenia ("jak to jak ? .. przecież to oczywiste" :).
Robie to co robie w dużej części kierując się tym co jest mi w danej
chwili potrzebne .. poprostu, a do tego wcześniejsze założenia jakoś
cieżko przyszpilić.

Powrórze .. jeżeli naprawdę wiesz o co może chodzić w takim dokumencie to
jesteś prawdopodobnie jedyną osobą która potrafi coś takiego choćby
nakreślić w sposób rozsądny.

> jakiejs sensownej dzialaności cvsu (np. usiłuję dodać plik do cvs to mi
> pisze bym uzyl chceckout, jak checkoutuje to sugeruje uzycie add, i tak w
> kółko macieju...) lub innych metod uploadowania plików to ja wolę robić
> rzeczy tylko na własne potrzeby...

Na priv przemyszkuj mi konkretne linie poleceń i komunikaty o błędach.
Zobaczymy o co tam dokłądnie może chodzić.