Kompilacja nowego mc

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 14 Kwi 1999, 17:50:43 CEST

[środa, 14 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jacek masz zainstalowane gnome-libs-devel ?
> Po za tym u mnie:
>
> $ gnome-config --includedir
> /usr/X11R6/include
>
> Także którą wersję gnome-libs posiadasz ? Powinieneś mieć conajmniej
> 1.0.5.

kłoczek... ale spójrz na to z tej strony: ja by rpm --rebuildnąć mc
muszę zainstalować esound (co jest pewną przesadą zważywszy na
to że nie zamierzam mieć karty dzwiękowej w moich aktualnych komputerach).

root w neuromancer i386]# rpm -Uvh gnome-libs-1.0.8-1.i386.rpm
failed dependencies:
        esound = 0.2.8 is needed by gnome-libs-1.0.8-1
        audiofile is needed by gnome-libs-1.0.8-1
Naprawdę biblioteki nie mogą się obejść bez demonów do dzwięku?
To może od razu wyrzućmy całe gnome do kosza?
(no, offence, ale jeśli to jest autentyczne założenie projektu
to niedaleko do NTkowego ,,wbudowania GUI w jądro'').

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/