Kompilacja nowego mc

Śro, 14 Kwi 1999, 18:18:12 CEST

On Wed, 14 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> kłoczek... ale spójrz na to z tej strony: ja by rpm --rebuildnąć mc
> muszę zainstalować esound (co jest pewną przesadą zważywszy na
> to że nie zamierzam mieć karty dzwiękowej w moich aktualnych komputerach).
>
> root w neuromancer i386]# rpm -Uvh gnome-libs-1.0.8-1.i386.rpm
> failed dependencies:
>         esound = 0.2.8 is needed by gnome-libs-1.0.8-1
>         audiofile is needed by gnome-libs-1.0.8-1
> Naprawdę biblioteki nie mogą się obejść bez demonów do dzwięku?
> To może od razu wyrzućmy całe gnome do kosza?
> (no, offence, ale jeśli to jest autentyczne założenie projektu
> [...]

Przekonaj Miguela żeby rozdzielił źródła mc i gmc .. ja próbuję to robić
ale Miguel mnie na razie zbywa dając opdowiedzi "może .. potem" :>
Esound to nie tylko esd to także biblioteki (libesd i libesddsp), z
których gnome-libs korzysta.

Wynikowy mc jest zależny tylko od glib więc nie ma o co tak naprawdę chyba
"krzyczeć". Co do założeń projektu .. to są one takie, że wszystko działa
tak jak chcesz. Jeżlei kompilujesz ze wsparciem do dźwięku to masz to co
jest obecnie. Może w przyszłości da się to bardziej zmodularyzować, żeby
np. wsparcie do dźwięku było nie tak jak obecnie linkowane bezpośrednio
tylko kontekstowo ładowane przez dlopen() niemniej na razie tak nie jest.