vi/nvi/vim/elvis

Pią, 16 Kwi 1999, 18:27:21 CEST

On Fri, 16 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Ach. vim-static zawiera jeszcze xxd. Czy nvi też coś takiego ma ? A jeśli
> nie to co mam z xxd zrobić ?

U mnie jest to w vim-common. Tak czy inaczej nie wydaje mi się żeby xxd
był potrzebny w Base czyli jego traktowanie to już jakby mniej ważan
sprawa.

Baj de łej ..
Kurcze wpadł mi ostanio w oko tgif .. zajebisty program. Jeżeli ktoś szuka
odpowiednika Corel Draw to ten progream jest najbliżej i jednocześnie w
niektórych rzeczach jest znacznie dalej niż Corel. Namówiłem włąśnie
Changa na nieco lepsze otwarcie tgifa do publicznego developmentu (szykuje
właśnie pod moim okiem repo CVS .. nie udało mi się go namówić na wrzcenie
do naszego tepo ;). Tak czy inaczej program wymaga imho gruntownej
przebudowy ... zastąpienie imake przez autoconf czyli coś co już
ostatnio ćwiczyliśmy ;)
Zamierzam za kawałek wrzucić ostatnie źródła tgif do repo żeby się
łatwiej go przerabiało. Jeżeli ktoś miałby chęć pogrzebać to będzie można.
Tak czy inaczej ten ptogram _powinien_ się znaleźć w dystrybucyjnym
zestawie pakietów. Jest zrobiony w czystym Xlib pokazując co naprawdę
można z tej biblioteki wyciągnąć. Oprócz przeróbki całego
konfiguracyno/mejkowego shematu program wymaga jeszcze dwuch rzeczy:

- przeróbki pod to zeby poprawnie obsługiwał inne encodingi niż iso8859-1,

- dorobienia polskich zasobów do całości (via gettext) i dokończenia
  przeróbki pod gettext.

Sam tgif ma już ponad sześcioletnią historię .. także ma z tego tutułu
nagromadzoną potężną ilość drobiazgów jeśli chodzi o jego możliwości ..
sam coś co kawałek w tym programie ciekawego odkrywam :)