vi/nvi/vim/elvis

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 16 Kwi 1999, 18:36:56 CEST

[piątek, 16 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Baj de łej ..
> Kurcze wpadł mi ostanio w oko tgif .. zajebisty program. Jeżeli ktoś szuka
> odpowiednika Corel Draw to ten progream jest najbliżej i jednocześnie w
> niektórych rzeczach jest znacznie dalej niż Corel. Namówiłem włąśnie
> Changa na nieco lepsze otwarcie tgifa do publicznego developmentu (szykuje
> właśnie pod moim okiem repo CVS .. nie udało mi się go namówić na wrzcenie
> do naszego tepo ;). Tak czy inaczej program wymaga imho gruntownej
> przebudowy ... zastąpienie imake przez autoconf czyli coś co już
> ostatnio ćwiczyliśmy ;)
> [...]

Przyznam się że tgif był już dawno u mnie w kolejce do pakietowania, ale
brakowało mi ciągle czasu. Wrzucenie do repo przez ciebie spec'a było
dodatkowym impulsem aby się za niego zabrać. A wszystko to przez to że xfig
się nie chciało kompilować :-]

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak