Oddam KDE w dobre ręce

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 20 Kwi 1999, 16:49:25 CEST

Cześć,

Niestety z braku środków oraz czasu nie jestem w stanie pakować już KDE.
Zbyt duża kobyła, więc jeśli ktoś chce może się tym zająć.
Dalej prawdopodobnie będę pakował dla PLD, ale mniejsze rzeczy, a
szczególnie te co mnie się przydadzą w pracy - czyli głównie sprawy
sieciowe, oraz rc-scripts.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !