RH 6.0

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 13:08:49 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jeżeli zamierzają wypuścić to co jest teraz w rawhide to kiepsko to widzę
> .. zaczą się mocne narzekania na RH. Tak czy inaczej jak to Pan Młynarski
> śpiewa "Róbmy swoje .." :)
> Rzucanie się na taśmę po to żeby zdążyć na termin to raczej kiepskie
> podejście.

Niech sobie narzekają ile mogą.
Mnie nie chodzi o wyznaczanie jakiś terminów czy czegoś takiego a jedynie o
ukierunkowanie działań w celu zrobienia konkretnych pakietów.
Już mi zbrzydło tłumaczyć moim znajomym, że mam zainstalowaną
dystrybucję której nie ma.
Jeszcze raz powtarzam: temin dla mnie nie jest ważny a jednynie to abym
widział w jakim kierunku zmierzają nasze działania.

Offtopic: Jakiś czas temu Tomku wstrzymałeś wypuszczenie pakietu
korzystającego z svgalib ponieważ nie ma jeszcze svgalib w rpm'ie.
Zwróć uwage że nie ma też XFree86-libs więc cały stuff pod X'y też powinien
być zablokowany jeśli chcesz być konsekwentny.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak