RH 6.0

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 14:54:28 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Niech sobie narzekają ile mogą.
> Mnie nie chodzi o wyznaczanie jakiś terminów czy czegoś takiego a jedynie o
> ukierunkowanie działań w celu zrobienia konkretnych pakietów.
> Już mi zbrzydło tłumaczyć moim znajomym, że mam zainstalowaną
> dystrybucję której nie ma.
> Jeszcze raz powtarzam: temin dla mnie nie jest ważny a jednynie to abym
> widział w jakim kierunku zmierzają nasze działania.

Przyłączam się do wypowiedzi Artura.
Dlaczego? Otóż ostatnio zostałem poinformowany, że Chip przygotowuje się
do wypuszczenia następnego wydania specjalnego. Ma być poświęcony Linuxowi.
Ma opisywać zagadnienia związane z obsługą i konfiguracją sieci.
Osoba odpowiedzialna za CD dołączanego do tego wydania rozgląda się
za jakąś "fajną" dystrybują. Zachwaliłem troszeczkę :-) PLD, ale
od razu chcieli zobaczyć instalatora itd. Nie ma się co dziwić.
Prawdopodobnie zostanie wydany z nowym RedHat'em. A szkoda :(

Gdyby tak był gotowy instalator ... resztę mógłbym już przekompilować
u siebie i sprawdzić jak to wszystko działa.

Na razie pozostaje mi czekać.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl