postgresql w PLD...

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 19:11:50 CEST

Witam!

Jakiś czas temu, przy komentarzu do kolejnej taczki, Tomek dodał, że
postgesql w PLD jest bogatszy od standardowego z rh-contrib...
Dzisiaj go sobie przekompilowałem... i co? Tiaaaa...

rpm /usr/src/rpm> rpm -qpl RPMS/i386/postgresql-data-6.4.2-7.i386.rpm
/var/lib/pgsql
rpm /usr/src/rpm>

To wszystko? A cały katalog base, template?
Przecież z takim postgresql-data to postgres w ogóle się nie uruchomi...
Mniejsza o to. Zainstalowałem postgresql-data z tego contribowego
postgresa...

Chciałem sprawdzić, jak wygląda moja baza. Uruchamiam pgaccess... a tu
pgaccess nie ma! A jest to bardzo wygodny programik do obsługi postgresa,
napisany bodajże w gtk...

Więc jak z tym postgresem?

Na razie wracam do tego z RH-contrib - niestety projekty gonią a na
sprawdzanie co jest nie tak - nie mam czasu :(

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |