postgresql w PLD...

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 17:33:49 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Jacek Osiecki napisał(a):

> Witam!
>
> Jakiś czas temu, przy komentarzu do kolejnej taczki, Tomek dodał, że
> postgesql w PLD jest bogatszy od standardowego z rh-contrib...
> Dzisiaj go sobie przekompilowałem... i co? Tiaaaa...
>
> rpm /usr/src/rpm> rpm -qpl RPMS/i386/postgresql-data-6.4.2-7.i386.rpm
> /var/lib/pgsql
> rpm /usr/src/rpm>
>
> To wszystko? A cały katalog base, template?

Katalog wraz z zawartością jest tworzone podczas instalacji tego pakietu.
Miało to na celu kompilację z poziomu zwykłego użytkownika.

> Przecież z takim postgresql-data to postgres w ogóle się nie uruchomi...
> Mniejsza o to. Zainstalowałem postgresql-data z tego contribowego
> postgresa...

Patrz wyżej.

> Chciałem sprawdzić, jak wygląda moja baza. Uruchamiam pgaccess... a tu
> pgaccess nie ma! A jest to bardzo wygodny programik do obsługi postgresa,
> napisany bodajże w gtk...

Nikt mnie nie informował, że przydałby się ten programik.
Jakbym wcześnie o tym wiedział ...

Jesteś pierwszą osobą, która się zainteresowała postgres'em z PLD.
W źródłach jest więcej programików i są różnego rodzaju wstarcia
dla innych języków (java, tcl), które nie są kompilowane podczas
budowy postgres'a.

Jak masz jakieś inne uwagi, chętnie wysłucham.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl