Błędy po instalacji PLD

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Czw, 22 Kwi 1999, 11:39:19 CEST

[czwartek, 22 kwiecień 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Zainstalować rpm 3.0 i glibc 2.1 z ftp.pld.org.pl/stable/i386

Jest zainstalowane glibc z PLD. To jednak nie rozwiązuje problemu.
Przecież nie ma znaczenia, że jest zainstalowane rpm w wersji 2.5.6.

Mogę się założyć, że po zainstalowaniu nowego rpm pojawią się nowe
błędy, a poprzednie nie będą rozwiązane.

Pozdrawiam
	Jacek

PS.
	Tak swoją drogą to dlaczego rpm w /bin ma ponad 1.5MB. Czyżby
	nie było znane polecenie strip?
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl