PLD CVS: rc-scripts wiget

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Czw, 22 Kwi 1999, 18:08:04 CEST

[czwartek, 22 kwiecień 1999], Jacek Konieczny napisał(a):
> Oczywiście czekam na komentarze (u mnie już jako-tako chodzi).

A propos: czy zdażyło się komuś by przechodzenie do inita 1/6
kładło (wieszało) maszynę tak że pomagało tylko MAGIC SYSQ KEYs?

Na mojej workstacji zdaża się to ostatnio notorycznie.

Linux neuromancer.ceu.edu.pl 2.2.6 #1 Sun Apr 18 21:19:19 CEST 1999 i686 pld

rc-scripts-0.0.3-1
glibc-2.1-8
Nie puszczałem jeszcze strace na inita (ale nie sądzę by to coś dało).
Hardware jestem coraz mniej pewny, ale nie bardzo mam czym go
zastąpić...

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/