PLD CVS: rc-scripts wiget

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 23 Kwi 1999, 12:56:54 CEST

On Thu, Apr 22, 1999 at 05:10:39PM +0200, Artur Frysiak wrote:
> Prosiłem się Ci o dokładny opis ifcfg-* a Ty ciągle to ignorujesz.
> Skąd mamy siedzieć jak ma dokładnie wyglądać taki plik. To co umieściłeś
> jako template nie wiele mówi, albo też net-scripts mają tak małe możliwości.
Najpierw to chciałem podzilić i poprzestawiać, bo w tym bajzlu nie
mogłem sam już się połapać. Też nie chcę opisywać czegoś, o czym jeszcze
nie jestem pewien że się sprawdzi.
Więc opisu JESZCZE nie ma, ale napewno będzie. Cierpliwości.

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !