adduser a brakujące pliki w skelu

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pią, 23 Kwi 1999, 16:08:45 CEST

Hej!

Kłoczek wywalił pliki ze skel-a i na tym się niestety skończyła
jego modyfikacja... nie ma ani programu który uaktualniałby
te pliki w katalogach domowych userów ani też nie ma
żadnych plików ze skel-a (nie trafiły one do odpowiednich
pakietów).
Może jednak wrócić do starego wzorca?
To co byłop w skelu to:
 - strona domowa
 - .k5login (pusty)
 - .inputrc z kilkoma przydatnymi kombinacjami klawiszów (wrzuciłem
   go jakiś czas temu do /etc/inputrc i nie widze potrzeby
   trzymania go w skelu)
 - pusty .bash_history
 - tcshrc wyglądające tak:
# Yeah, I know.... but I don't know other way to keep
# .bashrc and .tcshrc identical all the time...

/bin/bash .bashrc

 - .Xclients i .xinitrc uruchamijące w razie potrzeby kdeenv
 - .procmailrc z kilkoma popełnionymi przez mnie przykładami
   do filtrowania poczty itpd, w językach: pl en
 - .bashrc ustawiiające window managera, to czy chcemy odpalać
   kdeenv, EDITOR=/usr/bin/vi,LANG=en,LC_ALL=en_EN,PATH,PS1,TEMP,TMPDIR,
   3 aliasy (ls='ls --color=tty',ll='ls -lA', niepotrzebny which='type
   -path') oraz umask 077
 - .bash_profile ofdpalający .bashrc oraz pokazujący zawartość ~/.todo
   jeżeli istnieje
 - .bash_logout zawierający logout
 - .Xdefaults, którego nie dotykałem nawet, wzięty z RedHuta

  Tomek, albo skleć jakiś skrypt do aktualizowania ~ userów
  i wrzuć te pliki do odpowiednich pakietów albo wrcamy
  do starego modelu (za którym jestem ze względu na duuużo
  łatwiejsze jego kontrolowanie  i modyfikowaanie)

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project