Qmail, procmail, gimp, gtk, glib.

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Sob, 24 Kwi 1999, 18:49:06 CEST

[sobota, 24 kwiecień 1999], WroBELL napisał(a):

> [...]

Widocznie on tego jeszcze nie widział. ;-(/

>  mutt sam z siebie obsługuje.
>  pine?
>  elm?
>  tkrat?
>  ???

MTA -- Mail Transfer Agent (inna sprawa że kłoczkowi chodziło o
MDA -- Mail Delivery Agent).

To co wymieniłeś to MUA (Mail User Agent).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/