Qmail, procmail, gimp, gtk, glib.

WroBELL wrobell w posexperts.com.pl
Pon, 26 Kwi 1999, 00:07:51 CEST

On Sat, Apr 24, 1999 at 06:21:49PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 24 Apr 1999, WroBELL wrote:
> [..]
>
> Jak ? Bo może sensowniej byłoby poprzerabiać MUA ? czy procmail po
> przeróbce też może pracować na dwa sposoby ?
 Tak (u mnie pod Debianem tak działa przynajmniej, ale...), a nawet więcej
sposobów (plik FEATURES):

  + Supports four mailfolder standards: single file folders (standard
    and nonstandard VNIX format), directory folders that contain one file
    per message, or the similar MH directory folders (numbered files)

ale (odnośnie dygresji na temat Debiana) ... ale autor Maildir patch-a
dodaje jeszcze jakieś patch-e wyłączające blokowanie folderów w procmail-u,
co jest bezpieczne w przypadku Maildir, ale podobno nie w przypadku
w/w czterech. W Debianie procmail funkcjonuje bez tych anty-blokujących
patch-y, więc czemu nie w PLD? Sprawdzę dokładnie jak to działa, ale to
dopiero za jakiś czas, bo na razie mam na tapecie spec-a do qmail-a.

        WroBELL