gdzie źródla rc-scripts?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 1 Kwi 1999, 07:39:58 CEST

[czwartek, 01 kwiecień 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Na wstaepie musze stwierdzic iz nie ma to jak dobra debata na ircu ;-)

> Oczywiscie pamietamy ze <dev> to nazwa odpowiedniego devica lub nazwa
> tunelu, tak taj byla ona okreslona w tnlcfg-<dev>
> wiget: przez to twoje "zgadza sie" nie jestem pewien czy nie masz na mysli
> czegos w stylu ifcfg-<name>-<comment>. Jesli nie wprowadzi to zbytniego
> zamieszania w samym skrypcie moze tak zostac.

NIe koniecznie ifcfg-<nama>-<comment>. To co jest w nazwie pliku (poza
ifcfg- ) jest nie istotne z punktu widzenia skryptów. Wszystkie informacje
są zawarte wewnątrz. Przy podnoszeniu interface robione było by touch
/var/log/subsys/<device> a przy kładzeniu rm /var/log/subsys/<device>.

[..]

> Opis jest ekstra, wmontuj go do PLD_DOCS.

>  Czy to jest potrzebne?
> Moze robic problemy z pcimcia

Wszystko w [  ] jest opcjonalne. Pozwoli to na łatwe poustawianie
wszystkiego co można bez cudowania z przeróbką skryptów startowych przez
każdego admina. Nie możemy wywalać takich rzeczy. Trzeba myśleć
perspektywistycznie.

>[..]
>  Niepotrzebne (IMHO)

Jak wyżej. Jest opcjonalne. Jak by było wogóle nie potrzebne to by tego nie
było w iptunnel.

> Niekoniecznie, mozna dodac Address_family (-A {inet,inet6,ipx,netrom etc)
> Pozostaje jeszcze kwestia czy przemieszanie ich w jednym pliku nie
> spowoduje chaosu w zarzadzaniu trasami.

Dlatego proponuje rozdział na dwa pliki.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak