Delivery reports about your email / Raport na temat Twojej poczty

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Czw, 1 Kwi 1999, 01:16:57 CEST

On Wed, Mar 31, 1999 at 09:41:53PM +0200, The Post Office - Menedzer Poczty wrote:
>I gdzie robiłeś błąd (w archiwum się jakoś nie dokopałem co jest skopane?)
Właściwie to nie wiem o co dokładnie chodzi, ale tak zadziałało:
~$ cd PLD_www_res/.../spec
~$ cvs add buildrpm.html

--
Michał 'kura' Kuratczyk | kura w pld.org.pl | (soon) http://mail.pld.org.pl/~kura