Taczka ciut opóźniona

Maciej W. Rozycki macro w amg.gda.pl
Wto, 13 Kwi 1999, 20:06:20 CEST

On Mon, 12 Apr 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> ElectricFence-2.2.0-1
> 	W kilka dni wyszły kolejne wersje 2.1.0 i 2.2.0. Ta druga wersja
> 	jest pod pewnym drobnym acz ważnym względem przełomowa.

 Jako ze ostatnio ta biblioteka mi sie na Alfie przydaje, pozwalam sobie
zauwazyc, ze znacznik "Excludearch: alpha" jest niewlasciwy. ;-)  Poza
tym, jest maly problem z ElectricFence w ogolnosci -- biblioteka
dynamiczna jest kompilowana bez opcji -fPIC, co moze powodowac problemy na
niektorych architekturach.  Zapraszam po:
'ftp://ftp.amg.gda.pl/pub/OS/Linux/people/macro/SRPMS.glibc21/ElectricFence-2.2.0-1.src.rpm'
(autor proponuje, jak sie zdaje, nieco inne rozwiazanie).

> ksymoops-0.6-2
> 	program do tłumaczenia na postać bardziej czytelną OOPów kernela.
> 	Tu speca podwędziłem Maćkowi Różyckiemu :)

 To raczej dosc stara wersja (hint:
'ftp://ftp.amg.gda.pl/pub/OS/Linux/people/macro/SRPMS.glibc21/ksymoops-0.6c-2.src.rpm'),
ktora ma pare problemow -- np. zle dziala na Alfie.

> binutils-2.9.1.0.23-1
> 	Wersja obecnie w zasadzie którą powinno się mieć używając egcs
> 	1.1.2. Z tego co napisał HJL jest to najprawdopodobniej ostatnia
> 	wersja linii 2.9.1.x.

 Pewnie tak -- niebawem beda nowe GNU binutils (tak przynajmniej wynika z
tego, co pisze Alan Modra).

 Pozdrawiam.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro w ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +