Elvis

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Wto, 20 Kwi 1999, 14:35:46 CEST

[wtorek, 20 kwiecień 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> Znalazlem src.rpm-a dla elvis-a. Bylo to dosc latwe (freshmeat.org)
> Znajduje sie na ftp://develop.dacotec.net/pub.

OK. A co z nvi jako ,,posix vi''? Mi np. nie chce działać.  nie znam się
na debugingu (;-((( ale każda próba odpalenia go powoduje zrzucenie cora
(tj. tak tego z kłoczkowego testa jak i zrebuildowany samodzielnie)

Core was generated by `vi -h'.
Program terminated with signal 11, Segmentation fault.
#0  0x400410cf in ?? ()

Sprzętu jestem prawie pewien, dzieje się to na więcej niż jednym (poza
tym poprawnie działającym) systemie (i co gorsza na więcej niż jednej
architekturze ;-/.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/