Elvis

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 20 Kwi 1999, 12:02:26 CEST

Artur Frysiak wrote:

> [wtorek, 20 kwiecieñ 1999], Marcin Dalecki napisa³(a):

> Kto¶ tu siê ostatnio chwali³, ¿e gtk+ GUI do vim'a to jego robota :-)
> Na vim-dev trochê na to GUI narzekaj± ...

Zerknij w zrodla vim-a w plikach no np. gui_x11_gtk.c lub gui_gtk.c aby
przekonac sie.

Niech sobie narzekaja. Nie wszystkie bledy jakie tam wyliczaja sa
bledami w mojej robocie. Ja narzekalem na to ze interfejs pomiedzy
samym edytorem a GUI jest po glebszej eksploracji dosc chybiony i
zawiera mnostwo niedociagniec... NP. Nigdy nie udalo mi sie rozgryzc
jak wlasciwie mialyby dzialaj najrozniejsze bufory do cut/copy/pase.
(Jest ich az trzy w interfejsie!)

No niestety nie zapowiada sie pod tym wzgledem na jakies polepszenie.
Fakt, ze vim zwiera zbyt wiele portow na GUI na najrozniejsze systemy
nie pozwala Bram-owi na wprowadzenie istotnych zmian od tym wzgledem.
Nie chce on najprawdopodobniej zrezygnowac z wspomagania
tak "istotnych" systemow jak AmigaOS, RiscOS i innych dinozaurow.
To takie swego rodzaju kolekcjonerstwo...
Ponadto chamuje on wszelkiego rodzaju rozwoje w jakims GUI nie
znajdujace odbicia we wszystkich innych. Tylko ze nikt tak de facto
nie troszczy sie wiecej juz o GUI Windows, Motif AmigaOS, Mac itd.

Jestem rowniez przeciwnikiem integracji gvim-a z niedzialajacymymi
systemami takimi jak np. GNOME. Wlasnie miedzy innymi dlatego
zeby nik mi nie zazucal bledow w programie z ktore nie jestem
odpowiedzialny.

Tak wiec ja raczej zrezygnowalem z tej calej zabawy i to co widzisz
to robota Andy Kahn-a :-).

--Marcin