RPM - prosba...

Wto, 20 Kwi 1999, 15:55:04 CEST

On Tue, 20 Apr 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Mam ogromna prosbe :)
> Czy ktos moze podac tu na liste co sie zmienilo w stosunku do
> wczesniejszych wersji RPM-a???
>
> I jaki ma to konsekwencje.
>
> Pozdrawiam.
> 					Sas.
> P.S.
> Wiem, ze Tomek co nieco pisal, ale jesli mozna wiecej.....

To co wtedy napisałem to była niezbędna esencją którą powinien wciągnąć w
siebie każdy chcący lepiej wykorzystywać możliwości rpm-a. Tak czy inaczej
jeżeli nie potrafisz jeszcze z tego skorzystać (nie jesteś przyzwyczajony)
to możesz pisać po staremu. Bardziej szczegółowe podsumowanie zmian
znajdziesz w piliku CHANGES w %doc do rpm-a.

Podstawowa różnica wynika z możliwości stosowania pola BuildPrereq: które
może wymusić obecność konkretnych pakietów w środowisku w jakim będzie
budowany pakiet.