%config(noreplace) (fwd)

Czw, 22 Kwi 1999, 12:52:04 CEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 22 Apr 1999 11:48:58 +0200
From: Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl>
To: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
Subject: Re: %config(noreplace)

[czwartek, 22 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Thu, 22 Apr 1999, Artur Frysiak wrote:
> [..]

> A u Viebie tego typu efektów nie ma ?
>
> Jęzlei nie to należałoby zgodzić się z tym że Twoja interpretacja ma
> podstawy do tego żeby być prawdziwą.

Ostrzeżenie: /etc/cron.daily/tmpwatch zapisany jako
/etc/cron.daily/tmpwatch.rpmorig

A więc jednak się myliłem.

Chyba się natknęliśmy na błąd w nowym rpm. Nie chonoruje atrybutu
noreplace w %config (generuje i tak pliki *.rpmorig). Prosiłbym
pozostałych o przyjrzenie się temu jeszcze i w razie czego trzeba będzie
polecieć z wiadomością na rpm-list.