adduser a brakujące pliki w skelu

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pon, 26 Kwi 1999, 01:25:52 CEST

[piątek, 23 kwiecień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Powinna być instalowana przez pakiet zawierający httpd.
> przez kerb5-client
[...]
Ueee do tego już doszliśmy jakiś czas temu i nie musiałeś mi tego
wynieniać! Po prostu chciałem przytoczyć obraz starego skel-a,
chociażby po to aby pośrednio wskazać listę pakietów do modyfikacji

no ja właśnie to napisałem!! :)

> Masz rację jest stan nieustalony ale także to co proponujesz nie
> rozwiązuje zagadnienia. Całość koncepcji jaką przedstawiłem kiedyś opiera
> się o uzupełnianie /etc/skel przez poszczególne pakiety. To czy ten skrypt
> próbujący aktualizować poszczególne katalogi domowe na posstawie /etc/skel
> będzie czy nie załatwia nieobecności tych zasobów w w samym skel.
Zgadza się, po przeczytaniu twoich argumentów ORAZ
ząłożeniu że będą aktualizowane katalogi domowe userów jestem za.
Ale w tej chwili nie mamy w dystrybucji etcskel-a...

> Tak czy inaczej .. w /stable czy w /stable/test nie ma jeszcze pakietów
> wyżej wymienionych i wszystko jest jeszcze przed nami.
Zgadza się.....
teraz jedna sprawa - może do pakietów które zawierają pliki do /etc/skel
dorobić moduł do CVSa (/cvsroot/adduser/etcskel)
i trzymać tam odpiowiednie pliki (katalogi dla różnych pakietów)?
Pozwoli to jakoś zawładnąć nad tymi zasobami...
Inne rozwiązanie tegoż to umieszczanie tych plików jako osobny
tar.gz w źródłowym RPMie i w CVSie w SOURCES oetykietowanych
przy okazji jako etcskel...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project