znowu rc-scripts (fwd)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 30 Kwi 1999, 10:25:16 CEST

[piątek, 30 kwiecień 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> Na ftp powinny iść już obrobione i w miarę sprawne rzeczy. Spec powinien być
> przynajmniej do tego co jest na FTP. Nie koniecznie musi być na bierząco z
> źródłami w CVS (które są ciągle obrabiane).
> A w CVS się pracuje. Jedynie ważne jest żeby robić "commit" gdy się
> przynajmniej niczego znaczącego nie zepsuło.

Teraz jest zrobione wsparcie dla automake/autoconf co pozwala na robienie
snapshotów w postaci rpm'a. Tylko trzeba uaktualniać zmiany w Makefile.am i
rc-scripts.spec.in.

Nowy układ plików mnie osobiście odpowiada. Nie łamie się znacząco
kompatybilność z RH (ifup i ifdown są tam gdzie były). Opisu interface łatwo
się dają przenieść (praktycznie bez zmian wenątrz) i jest to robione w
%post.
Dziś jeszcze przetestuje Jacka wersję rc-scriptów i powiem jak sprawdzają
się w praniu.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak