Instalator?

Sob, 28 Sie 1999, 20:43:49 CEST

On Mon, 23 Aug 1999, Paweł Gajda wrote:
[..]

> Nie widzę najmniejszego sensu w nabijaniu kabzy TP SA. (niemal wszyscy
> piszący instalatora mają tylko taki dostęp) w sytuacji kiedy
> można tego uniknąć.
>
> Nie rozumiem dlaczego wzbraniasz się przed ułatwieniem ludziom życia?
> Tym bardziej, że podejmowałem się przecież zainstalowania i
> skonfigurowania CVSupa.

Bo można to zrobić równie dobrze za pomocą rsynca. Od jakiegoś czasu rsync
srv na cenzorze chodzi (Sergiusz przy nim majstruje) i tylko chyba nie ma
dostępu anon ale to się da zapewne zrobić.

Poprostu do cvsup czuję wewnętrzne, że tak powiem obrzydzenie :)
z powodu tego, że jest napisany w moduli, której pakietu nie mamy.