Instalator?

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 30 Sie 1999, 15:39:28 CEST

On Sat, 28 Aug 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bo można to zrobić równie dobrze za pomocą rsynca. Od jakiegoś czasu rsync

Równie dobrze, lecz wolniej. CVSup, w odróżnieniu od rsynca, "rozumie"
pliki RCS i w przypadku mirrorowania repozytoriów CVS działa (ponoć
dużo) szybciej. Poza tym ściąganie repozytorium z istniejącego mirrora
(czyli robienie kolejnego) jest już znacznie szybsze -- cvsupd nie
przegląda wtedy dysku plik po pliku.

> Poprostu do cvsup czuję wewnętrzne, że tak powiem obrzydzenie :)
> z powodu tego, że jest napisany w moduli, której pakietu nie mamy.

Właśnie ściągam źródłowy rpm Polytechnique Montreal Modula-3
http://m3.polymtl.ca/m3/SRPMS/, tylko czy taki pakiet musi
koniecznie być w dystrybucji? Może powstać kłopot z jego
utrzymywaniem, chyba niewiele osób używa Moduli.

Paweł