Webmaster

Jarek jarekch w friko2.onet.pl
Pon, 30 Sie 1999, 10:33:09 CEST

Byłem na stronie PLD i widziałem, że poszukujecie webmajstra. Jestem autorem
kilku stron www, a szczególnbie lubię robić prezentacje w HTML-u
(przedstawienie szkoły, czy innej placówki). Nie lubie "wodotrysków" i
innych wielokilowych upiękrzaczy , bo moim zdaniem strona powinna być ładna
w swojej prostocie, szybka (nie lubię czekać na np. Logo.gif o wadze 300 kB)
i przede wszystkim komunikatywna.

Jeżeli prześlecie mi Waszą stronę i jakieś zdjęcia, rysunki, to mógłbym
pokazać na co mnie stać. Muszę jednakże stwierdzić, że Wasza obecna strona
(28.08) jest niezła i poza kilkoma zmianami "kosmetycznymi" nie wymaga
kombinowania, bo spełnia warunki, o których mowa w pierwszym akapicie.

Jarek Chęciński