Webmaster

Arkadiusz Miskiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 30 Sie 1999, 12:52:29 CEST

[poniedziałek, 30 sierpień 1999], Jarek napisał(a):

> Nie lubie "wodotrysków" i innych wielokilowych upiękrzaczy , bo moim
> zdaniem strona powinna być ładna w swojej prostocie,
> szybka (nie lubię czekać na np. Logo.gif o wadze 300 kB) i przede
> wszystkim komunikatywna.
To tak jak ja (szczególnie z moim łączem ;-). logo.gif trzeba zmniejszyć ilość
kolorów do 256 (bo pewnie jest w 16milionach).

> Jeżeli prześlecie mi Waszą stronę i jakieś zdjęcia, rysunki, to mógłbym
> pokazać na co mnie stać.
Ściągnij moduł PLD_www_res z CVSu (informacje na temat obsługi CVS na naszych
stronach) - to jest _cała_ strona PLD.

Aktualnie najważniejszą rzeczą jest przetłumaczenie głównych części strony
na język angielski tak by ludzie z poza pl wiedzieli co to PLD.
(znasz angielski ???)

> Muszę jednakże stwierdzić, że Wasza obecna strona
> (28.08) jest niezła i poza kilkoma zmianami "kosmetycznymi" nie wymaga
> kombinowania, bo spełnia warunki, o których mowa w pierwszym akapicie.
No proszę ;)

--
+ Arkadiusz Miśkiewicz \/ PLD/Linux  IPv6 ready +
+ misiek w misiek.eu.org /\ http://www.pld.org.pl +