PLD 1.3 Tsunami - wrazenia...

Arkadiusz Miskiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 30 Sie 1999, 18:29:53 CEST

[poniedziałek, 30 sierpień 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> W `proposed-updates' od jakiegoś czasu leży poprwka -- proszę upgradnij
> lub : ~$ touch /var/spool/at/.SEQ
> ( w %post dystrybucyjnego pakietu zawieruszyło się to gdzieś ..)

> Zdarzyło mi się to przy portmapie ( przy restarcie, kiedy nie był
> uruchomiony ..) Do poprawki ida rc-scrypty w najbliszym czasie.
jak ktoś zamiast killproc używa killall to są takie efekty (co nie
znaczy, że w tym wypadku przyczyna jest właśnie taka 8-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/