Nie tylko rc-scripty sa do... pupy

Nie, 8 Sie 1999, 14:44:52 CEST

On Fri, 6 Aug 1999, Robert Slaski wrote:

> Tak jak obiecalem, probuje wysmazyc dla PLD pakiet(y) obslugi/ujace ATM,
> a przy tej okazji trafiam na rozne bobki, glownie w rc-scriptach, ale
> nie tylko. No to szybciutko:
>
> - jesli rc-skrypty maja dzialac to 'expr' nie moze znajdowac sie w
> /usr/bin tylko w /bin (pakiet sh-utils wziety z devela, w stable nie ma
> go jeszcze nawet w 'test')

Wszystko zaley od tego czy expr jest pierwszys raz używane przed czy po
"mount -a".

> - init.d/gpm nie uwzglednia istnienia /etc/sysconfig/mouse (tak BTW to
> mozna by rozbudowac nieco ten plik, tak aby bylo tam wiecej opcji niz
> MOUSETYPE)
> - jaka jest roznica miedzy sysconfig/mouse i sysconfig/gpm ?

To jest do korekty ale w zupenie innym kierunku niż może Ci się wydawać.
Plik /etc/sysconfig/mouse jest wykorzystywany tylko przez gpm-a i w
związku z tym, że i wszystkie inne serwisy mają plik konf
/etc/sysconfig/<service> bardziej adekwatnym (i idącym w kierunku
zachowania jednolitości i konsekwencji) byłoby zmienienie nazwy tego pliku
do /etc/sysconfig/gpm.

[..]
> Ponadto na gwalt, mozna powiedziec, potrzebuje najswiezszego speca do
> kernela - chcialbym dodac do niego pacza na okolicznosc linux-atm; czy
> ten z cvs jest obowiazujacy, czy tez bedzie zupelnie zmieniony (kloczek
> cos o tym wspominal)

Nie jest obowiązujący gdyż jak zauważyłeś zapewne .. nie jest on
skończony. IMHO układ pakietów jaki jest w Mandrake (generowanych z src)
jest do przyjęcia ale cała reszta szczegółów z %build i %install wymaga
dorobieni, a to co jest w specu z Mandrake jest conajmniej haotycne więc
wymaga wy=płenienia czymś przejrzystym.

Przeczytaj http://www.pld.org.pl/devel/pld-cvs-faq.html

> Mam troche wolnych mocy przerobowych i moglbym je wykorzystac na
> potrzeby PLD :-)

miło słyszeć :_)