Nie tylko rc-scripty sa do... pupy

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Wto, 10 Sie 1999, 17:40:02 CEST

[wtorek, 10 sierpień 1999], Robert Slaski napisał(a):

> tyle ze dla kazdego interfejsu jest osobny demon, a interfejsy moga byc
> tworzone dynamicznie; przeczytaj mojego maila ponizej
ok, czyli cała konfiguracja dla interfejsów będzie w plikach ifcfg-lec.* ?
(nie będzie innych konfigów dotyczących interfejsów ?)

jeśli tak to dodam if[] i będzie po problemie.
Aaa i czy ma być możliwe robienie aliasów IP na tychże interfejsach ?

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support