SQUID

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Śro, 1 Gru 1999, 23:14:27 CET

Zabrałem się za squida,   i chciałem się dowiedzieć paru rzeczy -> czy squid,
obsługuje autoryzację (proxy_auth) z hasłami w MD5 i BlowFish -> za pewne nie
trzebaby go w takim  razie  zaplombować. Czy te config i config.default muszą
być   czy można  się ich pozbyc.  I jak  to jest  z tą obsługa IPv6. Squid ma
swoje  programiki  autentykujące, są niezależne  od reszty  -  działają   jak
checkpassword z qmaila mniej więcej. Ktoś tu mógłby się poświecić  i poprawić
autentykator aby korzystał z PAM.

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[    Where there's no emotion, there's no      ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[       motive for violence. -- Spock,         ]==-