pidentd i ncftp

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 6 Gru 1999, 22:36:29 CET

[poniedziałek, 06 grudzień 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Pisałem o tym na linux-kernel i w odpowiedzi pojawił się patch który jest
> włączony do pre11. Od czasu zastosowania tego patcha u mnie nie było
> problemów ze stabilnością.

Czytałem tę dyskusję i zaaplikowałem patcha, ale u mnie problem pojawił
się w sumie dość późno - jak zacząłem przewalać po SSH/IPv6 backupy.
Takie backupy z kliku maszyn generują olbrzymi ruch więc dla IPv6 był
to rodzaj stress-testu :) Trochę się boję jeszcze nie znalezionych błędów
w IPv6...

BTW mam pytanie odnośnie ksymoops - jak tego panica zrzuciłeś do pliku?
U mnie jak jest panic, to zwykle już jest za późno na to, żeby się
przez klogd gdzieś zapisał...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/