[geoff@cs.hmc.edu: Re: Ispell - new view.]

Czw, 2 Gru 1999, 14:42:51 CET

On Thu, 2 Dec 1999, wrobell wrote:
[..]

> faktem tez jest, ze wszyscy pld mamy poinstalowane i rzadko kiedy
> instalujemy nowe... a w klawiature klepiemy dluzej niz spimy
> instalator po prostu nie jest _nam_ (bezpiecznie byloby _mi_, hihi)
> potrzebny, a ispell tak

Wczoraj instalowałem dwi jednostki. Do końca grudnia mam zamówienie w
kilku miejscach na około (w sumie) 30 jednostek które bedę instalował w
czterech pięciu rzutach. Bazowanie na RH i dostosowywanie pełne do RH jest
ważne dla kogoś ktowykonuje przejście ale zmuszanie sie do instalowania
wcześniej RH jest juz stratą czasu.