pldconfig

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 15 Gru 1999, 17:40:08 CET

On Wed, 15 Dec 1999, Marek Obuchowicz wrote:
> Jest u mnie na dysku zalazek bibloitek do robienia okienek na konsoli - w
> tclu, jest to co dokonczyles. Potrzeba zdecydowanie jest.
to co napisałem jest już właściwie gotowe do użycia, wystarczy dokładać
nowe moduły i będzie chodzić... ja już biorę się do pisania "user", do
dodawania kont, razem z ustawianiem quoty, i takimi różnymi...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...