Dźwięk i wątpliwości :)

Jarek Druzd raven w ae.pl
Nie, 26 Gru 1999, 18:52:57 CET

On Sat, 25 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Jak wygląda kwestia dźwięku u nas? Teraz robie libmikmod, a on ma ustawione
> oss, alsa i esd. Nie powinniśmy się uczepić jednego, najlepszego
> rozwiązania np. alsy? Co o tym myślicie?

Najlepsze chyba by bylo standardowe rozwiazanie - to co jest w
kernelu, czyli OSS. ALSA dla mnie nie jest rozwizaniem lepszym poniewaz
wiec niz OSS mi nie daje, dodatkowo wszystko jest pod reka (zrodla
kernela).

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl