GGI

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 27 Gru 1999, 19:01:03 CET

On Mon, Dec 27, 1999 at 03:45:16PM +0100, Michal Margula wrote:
> Witam :>
>
> Jak obiecywałem zabrałem się za GGI. Aktualnie za parę dni (miejmy nadzieję
> ;>) wypuszczę ggi.spec, który będzie zawierał libggi oraz svgalib4ggi.
> Dzięki temu w końcu będzie można pozbyć svgalib w ogóle. Teraz zostają dla
> mnie dwie nierozwiązane kwestie - niektóre programy dla svgalib wywalają się
> krzycząc coś o /dev/fb/0. Po za tym czy włączyć obsługę glide? Będzie to
> wymagało dorobienia w ogóle pakietu glide

A co z pakietami które zrobiłem? Przerabiasz je czy robisz nowe?
Pamiętaj o minimalizacji zależności. libGGI nie powinno wymagać niczego,
tylko odpowiednie moduły: SVGALIB, X111 lub aalib

Aplikacje kożystające z GGI powinny zależeć tylko od GGI i już nie od
X11, OpenPTC, svgalib itp.

SVGALIB musi zostać --- conieco tylko z tym działa na konsoli, ale co
się da powinno się kompilować dla GGI.

Pozdrowienia,
      Jacek