Kilka spraw do załatwienia

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 28 Gru 1999, 15:44:37 CET

Witam

Jak widzieliście narobiłem masę szumu z tym całym GGI. Powiem co jest
zrobione (sprawdzone, poprawione, cokolwiek):

* libgii
* aalib
* XFree86

Co wymaga dokończenia, etc.:

* svgalib - właśnie ciągnę nowy release, bo poprzedni niezbyt się kompiluje.
Od razu wyszedł na jaw pewien problem(?). Otóż wydawało mi się, że
svgalib4ggi jest pełnym zastępnikiem svgalib. Okazuje się, że jest to tylko
wrapper. Żeby używać target svga trzeba mieć svgalib. Teraz jeśli kompiluję
GGI z zainstalowanym svgalib4ggi, to on bezproblemowo kompiluje target svga,
bo myśli że jest zainstalowane svgalib. Słowem przy budowaniu pakietu
GGI nie może być zainstalowany pakiet svga4libggi-devel.
* kgicon - poprawiłem, aby się dobrze kompilowało. Niestety nie wiem czy
zrobiłem to dobrze, ani skąd wziąć nowe źródła - może ktoś obejrzeć? Chętnie
podeślę
* svgalib4ggi - chyba działa poprawnie, chociaż nie wiem - nie testowałem
dokładnie

PS. Wrzuciłem do repo źródła enlightenmenta-16.3, więc jeśli ktoś miałby
ochotę coś popsuć, to zapraszam, bo ja mam za słabego kompa, żeby coś
mieszać.

To tyle ;)

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer