Kilka spraw do załatwienia

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 28 Gru 1999, 23:03:04 CET

[wtorek, 28 grudzień 1999], Michal Margula napisał(a):

> * svgalib - właśnie ciągnę nowy release, bo poprzedni niezbyt się kompiluje.

Zrobione.

> * kgicon - poprawiłem, aby się dobrze kompilowało. Niestety nie wiem czy
> zrobiłem to dobrze, ani skąd wziąć nowe źródła - może ktoś obejrzeć? Chętnie
> podeślę

Wrzucam do CVSu. Jak coś będzie źle, to proszę krzyczeć :>.

> * svgalib4ggi - chyba działa poprawnie, chociaż nie wiem - nie testowałem
> dokładnie

Zaraz sprawdzę jeszcze raz i będzie można się wziąć w końcu za samo libggi.

> PS. Wrzuciłem do repo źródła enlightenmenta-16.3, więc jeśli ktoś miałby
> ochotę coś popsuć, to zapraszam, bo ja mam za słabego kompa, żeby coś
> mieszać.

I jak? Nikt? :>

PS. Gdzie teraz powinny być wrzucane pliki wmconfig? Bo się gubię :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer