Kilka spraw do załatwienia

Wto, 28 Gru 1999, 23:12:04 CET

On Tue, 28 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Zrobione.

Włąśnie zapuściłem sobie kompilację. Spec wygląda na pierwszy rzut oka
poprawni. Wątpliwości moje budzi tylko:

 %attr(1777,root,root) %dir %{_localstatedir}

Po co to jest ? wie ktoś ? i czy nie da sie tego zastąpić czymś
wskawywanym choćby przez $TEMP ?

[..]

> I jak? Nikt? :>

Jeszcze mi sie kompiluje :-)

> PS. Gdzie teraz powinny być wrzucane pliki wmconfig? Bo się gubię :>

Zastępować plikami desktop wkładanymi do /usr/X11R6/share/applnk i
podkatalogów. Założenie końcowe to pozbycie sie wogóle plików wmconfig.