pidentd i ncftp

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 6 Gru 1999, 23:17:59 CET

[poniedziałek, 06 grudzień 1999], Michal Margula napisał(a):

> Informowałem o tym autora. Czego wynikiem jest właśnie 3.1a14 ;).
> Ale widać sprawa się powtarza. Możesz podać szczegóły? Bo u mnie wsio gra.
> Jeszcze skukam czy jest nowa wersja ;).

Chyba nie ma, często tam zaglądam ;) Problemy są trudno powtarzalne, niemniej
występują. U mnie się to objawia tym, że autoryzacja w Posgresie (oparta
o identa) zwykle działa, ale czasami nie działa - i to jest właśnie bardzo
frustrujące i ciężkie do powtórzenia. Testy ibenchem zawsze wypadają pozytywnie,
jak się łatwo domyślić :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/