pidentd i ncftp

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 10 Gru 1999, 18:28:50 CET

[czwartek, 09 grudzień 1999], Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Gość to produkuje na slowlarisie więc nie ma sie co dziwić,
> że na Linuxie nie działa tak jak by się chciało.

Co gorsza, nie można go skompilować bez wątków.

> Tia - tylko tam z ipv4/6 ciężko ;-) (tzn. widziałem parę paczy
> ale niestety większość obsługiwała wyłącznie IPv6 już bez IPv4).

To fakt, ale w tym wypadku u mnie wygrała funkcjonalność nad
obsługą IPv6 :)

> Jak brancz oczywiście.

Hmm w repo od początku jest spec dla ncftp 3.0beta.

> Osobiście bym wolał gdyby ktoś (ktoś != ja) wziął się za to i poprawił
> jak trzeba. Niestety obawiam się, że takiego ktosia nie znajde ...

Ncftp raczej nikt poza autorem nie poprawi, bo to jest po prostu wersja
beta. Jeśli już, to lepiej byłoby poprawić kilka drobnych błędów
w starej wersji niż dalej ciągnąć nową.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/