Standaryzacja kolorystyczna itp.

Sob, 11 Gru 1999, 16:50:25 CET

On Sat, 11 Dec 1999, Jacek Konieczny wrote:
[[.]

> A mnie się zdaje że chodzi podanie lynxowi w jakim kodowaniu chodzi
> terminal. Bo gdy strona jest w ISO-8859-2, i nawet dobrze oznaczona,
> a lynx myśli że terminal jest ISO-8859-1 lub US-ASCII to zobaczymy
> aproksymacje zamiast polskich znaczków.

Fakt. Masz rację. Właśnie sprawdziłem :>
W tym wypadku wydaje sie poprawne uzaleznianie display encodingu od
ustawień LOCALE. To rozwiązałoby ta kwestię. Wystarczałoby gdyby lynx
domyślnie miał uzalezniał encoding od ustawień LOCALE (LOCALE dependent
encoding), a w razie czego żeby była możliwość przestawienia na inny jaki
już jest dostepny w liscie enkodingów.