qmail i co jest jeszcze do zrobienia i wątpliwości

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Pon, 13 Gru 1999, 01:14:56 CET

On Sun, Dec 12, 1999 at 10:01:43PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Michał tylko tu nie chodzi o instalator tylko o to żeby operację podmiany
>pakietu z jednym MTA na inny mógł wykonać sam rpm.
Rozumiem. Chodzi mi o to, że wyciągnięcie z bazy RPMa informacji o tym,
co w danym systemie udostępnia smtpdaemon'a to chyba proste zapytanie
bazy, które się robi przez rpmlib'a. Wstawienie wyniku takiego poszukiwania
zamiast "smtpdaemon" w polu obsoletes powinno (IMHO) rozwiązywać problem,
a dla kogoś kto zna rpmlib'a powinno być banalne do zrobienia. Chłopaków
od instalatora podałem jedynie jako potencjalnych twórców takiej łaty,
gdyż rpmlib'a znają napewno bardzo dobrze.

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ P L+++ E---