qmail i co jest jeszcze do zrobienia i wątpliwości

Robert R. Wal rrw w reptile.eu.org
Nie, 12 Gru 1999, 17:10:47 CET

On 99.12.11 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> [censored by reptile house]
>
> %attr( 777,   root, qmail) /var/qmail/bin
> %attr( 777,   root, qmail) /var/qmail/control
> %attr( 777,   root, qmail) /var/qmail/users
>
> Hmm .. to mi już bardzo brzydko pachnie. Zdaje się, że to jest katalogi.
> Czy rzeczywiście tutaj muszą mieć prawa zapisu wszyscy ?

Nie, to są symlinki i one zwykle mają takie prawa dostępu ;)

Robert

--
When you think you've tried every road, every avenue, take one more look at
what you found old, and in it you'll find something new -- Depeche Mode