odwrotnosc rpm-a...

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 14 Gru 1999, 15:57:49 CET

On Tue, 14 Dec 1999, Artur Frysiak wrote:
[...]
> Właśnie to jest niezgodne. Filozofia budowania pakietów RPM polega na tym,
> że masz pliki (źródłowe) które w procesie budowania pakietu jakoś
> przetwarzasz i otrzymujesz wynikowe pliki binarne które możesz sobie
> spakować w pakiet.
> Taki wynikowy pakiet możesz sobie instalować na X maszynach i on zawsze
> będzie taki sam (o ile dobrze została opisana procedura budowania pakietu).
>
> To co proponujesz trochę się z tym kłóci. Oczywiście można coś takiego
> zrobić preparująć pseudo-speca i pakując binarne pliki w pakiet.
> tar czf XXX-bin-1.1.tar.gz `rpm -ql XXX-1.1-1`

To nie do konca tak.

Mam pakiet aqq-0.0.1-1.i386.rpm
instalije go na maszynie X.
Ale potem przez przypadek(lub nie) wycinam plik aqq-0.0.1-1.i386.rpm

A tu nagle sie okazuje, ze ten pakiet musze jeszcze zainstalowac na
maszynie Y, a pakiet byl tworzony "on fly" i nie pamietam skad bralem
zrodla.

Interesuje mnie czu jest cos co zbierajac informacje z bazy RPM-a jest mi
w staneie wygenerowac plik aqq-0.0.1-1.i386.rpm

Nie widze sprzecznosci z filozofia, ale moze zle patrze.....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }