qmail

Sob, 18 Gru 1999, 10:08:42 CET

Zdaję sobie sprawę z tego, że ostatnimi zmianami w qmailu mogłem coś
zepsuć. Prosiłbym jednak o wyrozumiałość i zerknięcie na te zmiany gdyż
przynajmnije część z nich wydaje mi się zasadna. Ostatnia zmiana usywa dwa
błędy w skryptach %postun/%post, a jakieś knoty oile to mogą być w %files
(Artur mówił mi, że qmail jest ponoć wrażliwy na atrybuty plików i uid/gid
binarek choć nie wiem po co na zwykłych niesuid i nie zgid binarkach ma
być gid qmial).